Banner by Adriana Melges Q. Weingart (aka Drik'Scrap), using Kit Winter Warmer, by Vicki ("A Work in Progress")

terça-feira, 28 de setembro de 2010

Our Last Summer

Fazia algum tempo que queria fazer um LO com esta música do ABBA, que não sei por que, toda vez que ouvia, lembrava do meu avô, e, aproveitando um desafio do Forum Elemental Scraps, fiz.
It is being some time I wanted to make a LO using this song, by ABBA, which, I don't know why, everytime I heard it, I remember my grandfather. So, taking advantage of a challenge at Elemental Scraps forum, I made it.


Song: Our Last Summer (ABBA)
Journaling: August 1978. This was not our last summer... We had another 9 summers full of fun, of joy... He left soon... too soon if you ask me. But scenes like this one are to me, "Memories that remain".
>> O journaling está em inglês na página. Traduzindo para o Português: Agosot de 1979. Este não foi nosso último verão... Tivemos outros 9 verões cheio de diversão, de alegria... Ele foi embora cedo.. muito cedo se você me perguntar. Mas, cenas como esta são para mim, memórias que ficaram.

Kit Memories, by Deca Designs
Kit Cream Soda Crazy, by sharia Braxton
Papers Bountiful, by Sherri Tierney
Papers Basically Neutral, by Sherri Tierney
Element - Stitch Me: Basic Neutral, by Eva Kipler
Fonts: Pristina, Segoe Print and CK Alis Writing

Obrigada por sua visita!
Thanks for stopping by!

Um comentário: